Els objectes
Totes les capses de tabaqueria són originals d’aproximadament entre els anys 1950 i 1960 de Puros Montecrito Cubans. Algunes d’elles amb un gran valor d’autenticitat. El caixó tipogràfic restaurat era propietat de la Fundició tipogràfica Neufville establerta a Catalunya com a Fàbrica de fosa tipogràfica 1886, i és de 1960 I 55 x 80 x 3.5cm va ser un obsequi de Gràfiques Icaria de Poble Nou de Barcelona.
Caràcters de fosa metàl·lics de diferents families tipogràfiques i cossos. Capsa de Grand d’Ache Supracolor 80 / any 1989. Botons de seda o altres materials d’alta costura. Elements naturals com pedres i llavors
Els diàlegs
Les preuades zones de diàleg entre les obres i l’espectador, les aportacions in situ les transformacions del missatge in situ modelada per experiències viscudes o per cada aportació personal, els diàlegs gràcies als mots, a les paraules.
les paraules, els signes
la nova mirada
Relats eclèctics amb un resultat estètic dens i profund,
a sala hi fa participar directament per primera vegada
l’espectador, qui podrà interactuar i proposar
obertament una nova lectura de l’obra,
projectant així un missatge distint.
EL surrealisme com a font d’inspiració i referent: els Objectes de desig i el món del subconscient, la redimensió d’espai i els jocs del buit i ple, de fons i figura. La profunda simbologia atorgada a la paraula i l’objecte atorgant-los de nous sentits o dimensions, els símbols i sobretot l’il·lusionisme.
A través de la recerca i l’observació de l’obra surrealista amb un enfoc propi, personal i reconegut de l’obra de Dora Maar amb els seus jocs simbòlics a les fotografies en blanc i negre d’objectes, l’obra de Grete Stern: fotògrafa publicitària amb una potent càrrega simbòlica en blanc i negre o l’enigmàtica Remedios Varo i les seves invencions, on el pes i la ingravidesa de la matèria i i la fusió amb l’arquitectura ens fan pensar més enllà de Salvador Dalí o
René Magritte.
Soc, totes les dones que he viscut I Homenatge a Terrassa, peça que va estar exposada al vidre Frontal de la Galeria Sala Paüls de Terrassa
Fraccions I Assemblatge sobre capsa de fusta puros Montecristo en vitrina, paper
i fusta de balsa I 2021 22,2 x 14,5 x 3,9 cm
Fraccions I Assemblatge sobre capsa de fusta puros Montecristo en vitrina, paper
i fusta de balsa I 2021 22,2 x 14,5 x 3,9 cm
"a great road movie"
Experimentant amb l’espai transparent i la capsa dins la capsa amb doble lectura, atorgant ingravidesa a l’objecte sostingut.
Road Movie i I Assemblatge de doble lectura en vitrina sobre capsa de fusta puros Montecristo I Paper i fusta de balsa I 2021 I 22,2 x 14,5 x 3,9 cm
Road Movie i Els Srs.Recasens I Collage sobre tapa de capsa de fusta puros Montecristo en vitrina, paper i fusta de balsa I 2021 22,2 x 14,5 x 0.6 cm
Road Movie iii des de la finestra I Collage sobre llenç de lli belga I 2021 19 x 24 cm + marc
"Blond Poi!" Poe
Road Movie iii des de la finestra I Collage sobre llenç de lli belga I 2021 19 x 24 cm emmarcat.
Referents tipogràfics del 1952 en publicitat d’època als estats Units. Espai, figura i el rastre de les eines d’oficina a mode de gravat sobre la superfície de cotó 100% del paper, perforar donar volum, marcar, pressionar sense arribar a perforar.
Positius I Collage sobre llenç de lli belga emmarcat I 2021 I 19 x 24 cm
Poe I Collage sobre llenç de lli belga emmarcat
I 2021 19 x 24 cm
danses aèries
Dansa aèria I Assemblatge a doble cara I 2021 Capsa de fusta puros Montecristo, teixit, paper i fusta de balsa I 22,2 x 14,5 x 3,9 cm
Dialogant I Assemblatge a doble cara I 2021 Tapa de Capsa de fusta puros Montecristo, paper, coixinet I 22,2 x 14,5 x 0.6 cm
“When Marcello meets Gauguin” I Collage sobre llenç de lli belga emmarcat I 202119 x 24 cm
Dialogant I Assemblatge a doble cara I 2021Tapa de Capsa de fusta puros Montecristo, paper I 22,2 x 14,5 x 0.6 cm